maandag 5 september 2016

ESSENCE NAGELLAK-REVIEW DEEL #1

Oke, ik vind nagels lakken erg leuk om te doen, ik ben er alleen niet echt goed in. Soms is het een beetje rommelig , en schiet ik nog wel eens uit, dan heb ik bijvoorbeeld  nagellak op mijn vingers zitten ipv op mijn nagels, maar met de jaren wordt het steeds beter!.Ik ben niet perfect, maar ik doe mijn best. Dit geldt ook voor de foto´s. Ik ben niet perfect in fotograferen, maar ik doe mijn best. Nu ga ik je vertellen wat ik in deze deel ga reviewen.
In deze deel, review ik maar liefst 3 kleurtjes nagellak van #Essence ´The Gel nail polish´. 




13-  ´forgive me ´
Een mooie zachte roze kleur, een van mijn favoriete kleuren.
Opmerking | Ik heb er maar 1 laagje nagellak erop gelakt, Omdat de nagellak bij mij al super mooi dekt. Met de topcoat erover, en het ziet er super mooi glanzend uit!!




21 - ´a whisper of spring´
Een mooie zachte paarse kleurtje. Echt iets voor in de lente/zomer periode op je nagels te hebben. Maar mag natuurlijk ook in de andere seizoenen hoor! ;-). Ik heb best wel veel paarse kleuren, maar als ik moet toegeven, is deze toch wel mijn favoriete paarse kleur!!
Opmerking | Deze kleur dekt bij mij met 1 laagje niet! Zeer slecht zelfs. Je ziet mijn echte nagel kleur er nog doorheen komen.Maar zoals bij die andere kleuren, dekt het na een tweede laagje erop gedaan te hebben wel. En zie je meteen resultaat.



39 -  ´blue bubble di blue´
Een mooie zachte blauwe kleur.
Opmerking | Bij mij dekt deze kleur niet mijn nagels met 1 laagje. Je kunt me nagels nog goed zien.bij een tweede laagje zie  je al meteen meer resultaat. Hij dekt na een tweede laagje (bij mij) super goed.Met de topcoat overheen, maakt het helemaal af. Zoals je kunt zien, is het een beetje rommelig, maar Ik ben tevreden! ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten