donderdag 15 september 2016

ESSENCE NAGELLAK-REVIEW DEEL #3

Hey! Hier ben ik dan weer. met een gloednieuwe deel van de essence nagellak-review deel. we zijn toe aan het derde deel alweer. Wat gaat het toch snel. We zijn nog lang niet klaar, want er komen nog de komende weken nog veel delen aan. Vandaag review ik weer 3 nagellakken. Er gaat wel iets veranderen vanaf dit deel. Er komt geen verhaaltje meer erbij.. Wel schrijf ik de opmerkingen erbij! Al mijn nagels zijn gedaan met een tweede laagje nagellak!


12 - ´Mandarine bay´. 

Opmerking |  Geen opmerking.










54 - ´dream on´. 
Opmerking | Vindt deze kleur niet echt mooi. dekt ook niet mooi. Nee, deze kleur zal ik niet vaak dragen.













76 - ´coral me crazy´.
Opmerking | Er is eigenlijk geen opmerking. Ik vind persoonlijk roze een mooie kleur op mijn nagels. Alhoewel ik behoorlijk slecht naast mijn nagels lak, ben ik tevreden!







Dit was ´m weer! Tot deel 4!
Bekijk ook de andere delen


Liefs, Andrea!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten